poniedziałek, 11 marca 2013

Rozdział 1 cz I

- Nie zrobisz tego - usłyszałam głos za sobą.
Odwróciłam się i ujrzałam chłopaka. Miał obojętną minę i wyglądał na bardzo pewnego siebie. 
- Odwal się - wycedziłam.
Po raz kolejny spojrzałam w dół i zamknęłam oczy. Puściłam poręcz. Nagle poczułam, że ktoś mnie obejmuje w talii i przyciąga do siebie. 
- Człowieku, weź mnie nie dotykaj! Spieprzaj stąd! - kopałam go jak szalona, a on tylko mocniej zacisnął ręce i ściągnął mnie z mostu.
- Nie będę patrzył jak jakaś nastolatka się zabija - postawił mnie na ziemię i popatrzył mi prosto w oczy - Po co chciałaś to zrobić?
- Gówno ci do tego! - kopnęłam go z całej siły  w krok i uciekłam.
Szłam przez park. Był strasznie pusto i zimno, ale teraz dobrze wiedziałam dokąd idę ...


Ciąg dalszy nastąpi ....



Notatka od autora
_______________________

Przepraszam, że tak długo nic nie dodawałam.
Jest to I część 1 rozdziału. Wiem, że strasznie krótko, ale będzie dłużej ; )

Komentujcie, obserwujcie i czytajcie ; )

5 komentarzy:

  1. No prosze !! Dodaj szybko ;3 Bede czekac 8)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa, kim jest jej wybawiciel...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawiodłam się. Straaaaasznie krótko. Ale co tam. I tak uwielbiam, to w jaki sposób piszesz! :* :)

    http://probujacbycsoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. króciutko ale jak ! super rozdział był super chociaż szybko się skończył http://wioletta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak bardzo krótko , aż żałuje :) Podoba mi się temperament bohaterki i to bardzo :) Od razu jest widoczny po tym kawałku :D Czekam na następny :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    http://thelastofthetears.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń